Stan dostępności cyfrowej strony internetowej II LO z DNJB w Hajnówce

Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń ] wymienionych poniżej. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej II Liceum Ogólnokształcącego z DNJB w Hajnówce.

Niedostępne treści

Niezgodność

  • Załączone pliki mogą pochodzić z różnych źródeł,
  • Pliki PDF, DOC itp. - redaktorzy starają się ograniczyć do minimum korzystanie z takich plików i osadzać teksty bezpośrednio w serwisie. Odrębną kwestią jest poprawne formatowanie plików tak, by były one dostępne (np. powinny posiadać strukturę znaczników, czyli tagowanie),
  • Serwis zawiera dokumenty PDF, które powstały na podstawie źle przygotowanych dokumentów Word (nie ma w nich dobrze zaznaczonej logicznej struktury) - lub są skanami dokumentów.
  • Większość filmów nie ma napisów.
  • Część fotografii/obrazów/galerii nie posiada opisów alternatywnych, czyli technik udostępniających użytkownikom programów do odczytu ekranów informacje o nietekstowych elementach strony internetowej.

Nadmierne koszty

Treści nieobjęte przepisami

  • Dokumenty opublikowane przed 17 listopada 2017r. mogą nie być dostępne cyfrowo. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.
  • Administratorzy/redaktorzy dokładają wszelkich starań, aby dane zamieszczone na stronie były zrozumiałe oraz formatowane w sposób zgodny z zasadami dostępności.

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

  • możliwość powiększania wielkości liter w treści artykułów całej strony,
  • wyszukiwarkę treści na stronie
  • możliwość przechodzenia między elementami strony za pomocą klawisza TAB,
  • inwersja kolorów
  • kontrola nasycenia
  • skalowanie zawartości
  • podświetlania elementów nawigacyjnych (tzw. focus) ułatwiającego osobom niedowidzącym korzystanie z witryny
  • obrazkom brakuje tekstów alternatywnych
  • niektóre linki mogą się otwierać się w tym samym oknie.

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiszowych przeglądarki

   DOKUMENTACJA
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznegotatut Szkoły

 

 

WAŻNE INFORMACJE

 ULOTKA INFORMACYJNA
KRYTERIA REKRUTACJI
REKRUTACJA DO ODDZIAŁU Z DWUJĘZYCZNYM NAUCZANIEM
 

 loading...

 

HARMONOGRAM REKRUTACJI
 

LP ETAPY REKRUTACJI  Terminy w postępowaniu
rekrutacyjnym 
Terminy w postępowaniu
uzupełniającym
 1Złożenie wniosku o przyjęcie do szkołyod 12 maja 2025 r.
do 23 czerwca 2025 r.
do godz. 15.00

od 22 lipca 2025 r.
do 25 lipca 2025 r.
do godz. 15.00

 2Uzupełnienie wniosku o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej o świadectwo ukończenia szkoły podstawowej i o zaświadczenie o wyniku egzaminu ósmoklasistyod 27 czerwca 2025 r.
do 8 lipca 2025 r.
do godz. 15.00
 
 3Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły i dokumentów do 14 lipca 2025 r.do 4 sierpnia 2025 r.
 4Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych 15 lipca 2025 r., o godz. 10.005 sierpnia 2025 r., o godz. 10.00
 5Potwierdzenie przez rodzica kandydata albo kandydata pełnoletniego woli przyjęcia w postaci przedłożenia oryginału świadectwa ukończenia szkoły i oryginału zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasistydo 18 lipca 2025 r.
do godz. 15.00
do 11 sierpnia 2025 r.
do godz. 15.00
 6Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych21 lipca 2025 r., o godz. 10.0012 sierpnia 2025 r., o godz. 10.00

nr konta Rady Rodziców:

53 8061 0003 0019 1649 2000 0010